miércoles, 7 de diciembre de 2022

Hungría Bilingüe

Hoxe no instituto seguimos a buscar as claves do éxito da aprendizaxe de idiomas na cidade húngara. Asistimos a dúas clases de inglés de diferentes niveis, de rapaces de 14 e 15 anos. O primeiro que nos chama a atención é que a profesora nos explica que hai dous niveis diferenciado e que algúns deses nenos teñen un nivel bastante baixo en inglés. Cal é a miña sorpresa cando vexo que ese nivel baixo equivale a unha fluidez que facía tempo non escoitaba en rapaces de esa idade. Observo con máis atención a clase e chego á seguinte conclusión. Hay tres conceptos que se me veñen á mente cando penso en por qué estes nenos acadan semellante nivel de fluidez sendo tan novos:
1. Grupos reducidos (ninguhha clase supera os 13 alumnos)
2. Oralidade
3. Dinamismo

Os nenos participan durante toda a hora nun debate en torno ao tema das viaxes nunha clase, e na outra mesmo representan un xuízo entre eles sobre casos moralmente complicados, como é a eutanasia. Interveñen de maneira ordenada, sen interromperse e sen medo a equivocarse. 
Ao final, as aulas son lugares nos que se sinten seguros, sen medo a ser xulgados ou castigados. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Matemáticas no último ano do Bacharelato

Tamén no último curso do Bacharelato, e inda que logo terán uns exames globais nacionais, aquí seguen a traballar moito co gran grupo. De fe...